Caldofreddo levert comfort op maat via doordachte oplossingen in sanitair, verwarming en duurzame energie. Hun vakmanschap vertaalt zich in technische precisie, betrouwbare service en stijlvolle afwerking — eigenschappen die hen tot een vaste waarde maken in zowel nieuwbouw als renovatieprojecten. Wij kregen de opdracht om Caldofreddo te voorzien van een hedendaagse merkidentiteit en een gebruiksvriendelijke, toekomstgerichte website.
Voor de nieuwe identiteit vertrokken we vanuit de essentie: warm, modern en betrouwbaar. Het logo kreeg een strakke, unieke vormgeving met gebogen hoeken om het geheel wat zachter en toegankelijker te maken. Het icoon werd een moderne iteratie op het vorige logo, een frisse kijk waarbij we vooral kozen om in te spelen op eenvoud en herkenbaarheid. Tot slot werd ook het kleurenpalet herzien om zowel on- als offline volledig tot zijn recht te komen.
De website werd volledig herbouwd met focus op eenvoud, toegankelijkheid en conversie. Heldere navigatie, overzichtelijke diensten en een visuele stijl die zowel professioneel als warm aanvoelt, zorgen ervoor dat bezoekers snel vinden wat ze zoeken — en vertrouwen krijgen in wat Caldofreddo te bieden heeft.
Meer dan een nieuwe uitstraling is dit een stevige digitale fundering voor de toekomst. Een merk en platform dat meegroeit met hun ambities, én met de verwachtingen van hun klanten.
"Heldere navigatie, overzichtelijke diensten en een visuele stijl die zowel professioneel als warm aanvoelt, zorgen ervoor dat bezoekers snel vinden wat ze zoeken"
"Voor de nieuwe identiteit vertrokken we vanuit de essentie: warm, modern en betrouwbaar."
Je hebt een project in gedachten en zoekt een digitaal bureau om het samen te realiseren? Of je wil jouw skills verder ontwikkelen in ons team? Dan willen wij van jou horen!
Stuur ons een berichtje